عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

امیرعلی کارمند می شود

1392/11/6 14:40
نویسنده : مامانی
324 بازدید
اشتراک گذاری

یکی دوهفته ای از اومدن من به سرکار گذشته تو این مدت امیرعلی پیش مامانم می موند شیر هم براش می ذاشتم اما سه شنبه چهارشنبه گذشته حسابی بدقلقی کرد و شیر نمی خورد همش گریه می کرد و سرشو می چرخوند فکر می کنم به خوردن شیشه عادت کرده بود

ساعات سختی بود از گریه خوابش می برد و منم یواشکی تو خواب شیر بهش می دادم خیلی نگران شدم مبادا دیگه شیر نخوره این بود که تصمیم گرفتم با خودم بیارمش سرکار تا نیاز به شیشه نباشه حتی خیابون هم که می خوام برم باید ببرمش

الان خدا را شکر خوب شده امیدوارم اذیت نشه

پسر گلم 5روز دیگه 4ماهه میشه اما کارهایی که به تازگی یاد گرفته

تقرببا می تونه 90درجه تو رختخوابش بچرخه با کمی کمک غلت می زنه و سرش را هم خوب بالا می گیره از خنده هاش نگم که ضعف می کنم به شدت هم قلقلکی است

دیروز هم یکدفعه دیدم بالشو گرفته گذاشته رو صورتش

 

 

این مکعبها را تازه براش خریدم خیلی علاقه نشون میده دستشو هم بالا میاره تابگیره

الهی قربونش

فکر کنم با اینکه صبحها مجبوره زود از خواب بیدار شه اما از اینکه میاد سرکار خوشحاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه
6 بهمن 92 14:51
آفرین عزیزم چه کار خوبی کردی راستی یه سر به سایت با فرزندان بزن مکعب های پارچه ای توی این سن خیلی بچه ها دوست دارندwww.bafarzandan.com
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:22
5 ماهگیت مبارک امیر علی جونم
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:22
آخی فداش بشم که سینه مامانو بیشتر از شیشه شیر دوست داره،خوب طبیعیشم همینه
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:23
وای چقد الان درکت میکنم سر کار با امیر علی چقد بهت سخت میشهاما عوضش مامانی،امیر علی بزرگ بشه برات جبران میکنه درسته صبحها خیلی سخته بیدارش کنم ولی از اینکه هرلحظه بخوام می تونم ببینمش خیلی خوبه
آیسان مامان ماهان
8 بهمن 92 11:24
چه ماشالله بزرگتر و خوشگلتر شده،بزنم به تخته
رضوان مامان رادین
12 بهمن 92 0:00
سلام عسیسم. ماشالا امیر علی باهوشم مامانی براش اسفند دود کن حتما. از طرف منم ی ماچ آبدار بکن........ میبوسمتون
مامان امیرحسین جونی
3 اسفند 92 18:28