عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/11/14 12:16
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی آیلین جون به دنیا اومده ، علی جونم با من میاد سرکار

خاله محدثه هم که رفته دانشگاه ، پرستار هم هنوز پیدا نکردم میارمش تو اتاق خودم یک بخشی پارتیشن داره می خوابونمش بعضی وقتها هم میارمش اینطرف و با هم کار می کنیم

اینجا هم تو بغلمه و داره خوابش می بره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله حمیده
14 بهمن 92 12:39
الهههههههههههی خوب بخوابی خالههههه
مری
14 بهمن 92 16:12
ناز خالهههه ماشالااااا خیلی دوس داشتنیه یاسمن جون خداحفظش کنه کاش پیش هم بودیم میوردی پیش منو بهداد میزاشتیش جدی میگم ولا میگن پستونک خوب نی ولی بعضی جاها خوبه مثلا وسط خیابونشنیدم میگن بچه باهاش باد میبلعه و نفخ میگیره قربون محبتت عزیزدلم من که میارمش سرکار مجبورم واسه اینکه سروصدا نکنه بهش پستونک بدم
پرتو
15 بهمن 92 14:50
ای جونم خوابای خوش ببینی جیگر
الهه
16 بهمن 92 1:48
ای کاش نزدیک بودم میاوردی من برات نگهش میداشتم این خوشگل پسرو با آیهانم هم بازی میکردن فدات بشم عزیزم
ازاده مامان آرتین
16 بهمن 92 18:18
آخی نازی-تو این کوچیکی کارمند شدی
مامان هلاله
20 بهمن 92 17:11
گلم چرا به این زودی رفتی سرکار؟مگه مرخصی 6ماه نیست؟؟؟ خداروشکر محل کارت با بردن بچه مشکلی نداره من که بخاطر حلما از اون شرکت اومدم بیرون خودت می دونی که ادارات و شرکتها فقط می خوان کار انجام بشه شخص براشون مهم نیست تا نباشی یک جایگزین واست می ذارن تا وقتی خواهرم می رفت سرکار کارهای منو انجام میداد اما از وقتی نتونست بره من اومدم سرکار هم کارهای خودمو انجام بدم هم اون
یاسمن
29 بهمن 92 20:19
الااااااااااهی خیلی سخته که اینجوری.ایشالا زود یه پرستار خوب پیدا کنی خاله شدنتم مبارک
mom
1 اسفند 92 21:09
چه پسر نازی خدا حفظش کنه
مامان امیرحسین جونی
3 اسفند 92 18:27
ای جانم پسر گلم الهی بگردم خیلی سخته باز خوبه میتونی با خودت ببریش منم 3 روز دیگه باید برم مرخصیم تموم شده از الان گریم گرفته ایشاالله یه پرستار خوب پیدا کنی مواظب گل پسرمون باش از طرف من ببوسش
معصومه
5 اسفند 92 22:21
کجایین عزیزم؟دل من و حسین برا امیرعلی جون تنگیده هااااااااااا..
کاکل زری یا ناز پری
6 اسفند 92 12:42
ای جان دلممممممم امیر علی کارمندددددد از الان بچه ام داره زندگی صنعتی رو یاد میگیره