عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/10/25 13:28
نویسنده : مامانی
193 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا 100روز از تولد عزیزدلم گذشته و علی خوشگلم روز بروز شیرینتر میشه دیگه یاد گرفته با صدا بخنده که من از شنیدنش غش می کنه

دیگه فکر می کنم منو میشناسه وقتی از سرکار برمی گردم دلم می خواد بخورمش

یکی دو روز اول وقتی رفتم خونه احساس کردم می خواد با من حرف بزنه و از دستم ناراحت بود گریه می کرد وتو چشمهای من نگاه می کرد یه چیزهایی می گفت دوباره گریه می کرد منم با هاش شرع کردم به اشک ریختن مامان و بابام هم همینطوری به ما نگاه می کردن

به جبران نبود صبح، سعی می کنم بعدازظهر و شبها کاملا در خدمتش باشم اونم دوست داره باهم بازی کنیم اینقدر خوشگل می خنده که منو هم سر ذوق میاره

تا فرصت گیر بیاره هم دستاشو می خوره قبلا فقط انگشت شصت الان دیگه کل دستش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه
25 دی 92 19:45
آخی عزیزم کاش یکم صبر می کردی تو که حالا حالاها مرخصی داشتی عزیزم چون نسترن دیگه نمی تونست بره کس دیکه ای هم نبود کارهای منو انجام بده
سمیه
25 دی 92 19:53
چقدرم خوشگله ماشالا بزار بچه نسترن بدنیا بیاد هی رقابت رقابت
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 13:02
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ خاله اومدیاااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 13:03
علییییییییییییییی جووووووووونم صد روزتو با شادی پشت سر گذاشتی،ایشالله روزهای بدیت بهتر و شیرینتر از این روزات باشه خوووشگلم
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 13:03
خانومی چرا اینقد زود شروع بکار کردین،علی رو کجا میزارین؟؟؟ عزیزم چون نسترن خواهرم تا حالا کارهای منو بعهده گرفته بود ولی دیگه نمی تونست بره کس دیکه ای هم نبود کارهای منو انجام بده مجبور شدم برم علی را هم پیش مامانم می ذارم خونشون یکی دوخونه با ما فاصله داره
پرتو
28 دی 92 21:35
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
ازاده مامان آرتین
1 بهمن 92 0:44
خدا حفظش آرتینم یه مدته دستاشو میخوره-فک کنم دارن لثه سفت میکنن