عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

چشن نامزدی

1392/3/11 15:10
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب جشن نامزدی خاله مریم (دختر خاله مامانی) بودخیلی خوش گذشت

با اینکه خیلی قر تو کمرم بود اما به خاطر تو و اینکه مبادا آسیبی ببینی خیلی خودمو نگه داشتم و فقط یک ذره رقصیدم

این اولین جشنی بود که با هم رفتیم

خیلی دلم می خواست به یکی می گفتم اما باز هم صبر کردمساکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهاره مامان امیرمحمد
28 بهمن 91 13:15
خاله جون برای خانمهای که هنوز چشم انتظار نی نی هستند خیلی خیلی دعا کن اوناهم از این لذت محروم نباشند - چون من همیشه وبهاشون را می خونم خیلی التماس دعا هستند بخدا یادتون نره بوثثثثثثثث بوصصصصص بوسسسسس
انتظار
28 بهمن 91 13:57
سلام دوستم بهتون تبریک میگم انشاالله 9 ماه و به راحتی طی کنی عزیزم راستی با اجازت وب جدیدت و لینک کردم خیلی مواظب خودت و نینی باش و ما رو هم دعا کن دوستم ممنون
rasta
28 بهمن 91 21:01
سلام عزیزم خوب کاری کردن که به کسی نگفتین! به نظر من به چندتا دلیل مهم خوب کاری کردین!! ۱- اینکه تا ماه ۳ یعنی ماه ۱ و ۲ خطرناک ترین ماه های بارداری هستند و احتمال از دست رفتن نینی (البته خدایی نکرده) بسیار بالا هستش! پس بهتره شما هم بزارین وقتی مطمئن شدن که مشکلی نیست بگین ... ۲- سر ماجرای دختر پسری نینی!! برای منکه واقعا دردناک بود همه منتظرن ماه ۳ شه ببینن نینی چیه و تا قبل از اون هرکی ی چیزی دلش میخاد یکی میگه ببینیم برامون ی پسر کاکل زری میری یا نه؟؟ یکی ی چیز دیگه میگه.... من که واقا در عذابم از این موضوع... ۳- عید نزدیکه و میتونید همرو غافل گیر کنید!!! خیلی حال میده!! ای کاش به شوشو هم نمیگفتی!!!
مری
29 بهمن 91 13:01
ای جانمممممممم خدایا شکرت که هر روز دارم شاهد مامان شدن دوستام میشم خیلی مواظب خودت باش هوا نی نی هم داشته باش غذاهای مقوی بخور
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
29 بهمن 91 15:35
به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
یایای
29 بهمن 91 15:48
سلام به اهل خانه(کنجد و مامانش)
بابایی فقط فقططططططططططط به سلامتی کنجد و مامانش فکر می کنه و یه آینده کنجدش


ممنون از بابایی که علیرغم مشغله زیاد به ما سر زدن
بابایی
29 بهمن 91 15:50
کنجد بابا..................................
مــآمــآنــے
29 بهمن 91 21:31
اخ جون عروسی منم دلم عروسی خواست انشالله این تازه عروس داماد خوشبخت بشن خصوصی داری گلم
کاکل زری یا نازپری
29 بهمن 91 23:17
یاسمن جونننننننننننن مبارکههههههههههههههه خییلی خوشحال شدمممممممممممم چقدر خبر خوبببببببببببببب
زندگی شیرین من
30 بهمن 91 10:32
سلام یاسمن جونمممممم... ووووووووووووووووووووای چقدر خوشحالم واست گلم...مامان شدنت رو بهت تبریک میگم عزیزم... امیدوارم بارداری شیرین رو بگذرونی و نی نی جونت سالم بیاد بغلت... وب جدیدت مبارک با اجازه لینکت کردم... واسه من و همه منتظران نی نی دعا کن
معصومه
1 اسفند 91 18:36
سلام گلم..قدم نی نیتون مبارک و پر از خیر و برکت باشه..بهتون تبریک میگم..عزیزم لینک شدید..امیدوارم دوران بارداری خوب و راحتی رو سپری کنید..راسی گلم روز شماری که اون بالا گذاشتی ینی سن نی نی رو از آخرین موعد پری حساب کردی؟
معصومه
2 اسفند 91 11:06
ممنون از راهنماییت گلم..راسی لینک شدید..
مــآمــآنــے
2 اسفند 91 17:09
کم کم شروع کن به خرید دیگه