عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

اماده شدن برای اسباب کشی

1392/4/12 10:03
نویسنده : مامانی
217 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بابایی خیلی سرش شلوغه

باید خونه جدید را برای رفتن، آماده کنه یک سری تعمیرات، رنگ آمیزی ، شستن فرشها ،پرده ها و ...

خیلی دلم براش می سوزه  که نمی تونم کمکش کنم و باید همه کارهای را خودش انجام بده

بعضی وقتها هم حرصم درمیاد که نباید خیلی کارها را انجام بدم

از دیروز شروع کردم به جمع کردن وسایل

بابایی وقتی دید رفتم رو چارپایه دنبال کارتن، کلی دعوام کرد

می دونم که به خاطر خودم و به خاطر سلامتی علی جون، نگرانه ، از دستش ناراحت نمی شم

تا ماه رمضان وقت کمی مونده، کاش بتونیم تا قبل از این ماه، اسباب کشی کنیم

از علی جون بگم که کلی دیگه باهم جور شدیم شبها که براش لالایی می خونم احساس می کنم داره تکون می خوره البته تکونهاش هنوز خیلی ملموس نیست

وقتی به بابایی می گم داره تکون می خوره دستشو می ذاره رو شکمم تا حس کنه ولی هنوز نتونسته این موهبت عظیم را درک کنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سارا زارع
12 تیر 92 10:37
مهدي جون هم همينطوريه .الان تو هفته ي 19 هستم .به شيكمم دست كه مي زنه خيلي خوشش مياد. تازه به شوخي ميگه باد نكن شيكمتو .ولي هنوز صدايي يا لگدي متوجه نميشه
خاله حمیده
12 تیر 92 12:51
به سلامتی به سلامتی خونه جدیدددددددددددددددد هوراااااااا خوب اشکال نداره بابا شدن دردسر داره باید یواش یواش بابایی عادت کنه به کار خونه من صمیمانه به بابای علی جونی خسته نباشید و خدا قوت میگم
مامان ازاده
12 تیر 92 14:43
مامانی حواست به خودت باشه که کار سنگین انجام ندی ایشالا بسلامتی برید توی خونه جدید و جا گیر بشید علی کوچولو هم خوشش بیاد وسر وقت خودش بپره تو بغل مامانش
مامان فرشته کوچولو
16 تیر 92 11:58
ایشاالله به سلامتی جا به جا شین خیلی مواظب خودت و گل پسری مون باش بیچاره این بابا ها خدا حفظشون کنه
الهه
16 تیر 92 15:42
ایشالله به سلامتی میرید خونه جدید و راحت میشی برا زایمان . راستی عکس سیسمونی داریم منتظرتونیماااااااااااا
الهه
17 تیر 92 11:57
گلم سلام اون وسیله که راجع بهش پرسیده بودی یه جور وسیله سرگرمیه.تشک بازی که دیدی بچه رو میزارن توش تا بازی کنه این پیشرفته اونه 3 کاره هست بچه به پشت میخوابه از بالا با آویزها و گوی بازی میکنه از پایین هم پاهاش میخوره بهش صدا میده بعد میشه دمر گذاشت تا اونظطور بازی کنه بعد میتونی وصلش کنی به تخت آویز بشه براش من
مامان ماهان
18 تیر 92 13:33
سلام عزیز دلم ،،مرسی گلم که دلداری میدی...ممنون که بهم سر میزنی کلی از کاما رو جواب ندادم الانم دیرم شده فردا حسابی مییام پیشت نازنینم...قربون شما و علی کوچولو
مامان ماهان
18 تیر 92 13:59
ای جاااااااااااااااااانم،،نه دوست خوبم خدایی ما اصلا ماهواره نداریم...بعد هم که منو منوچهری خیلی رعایت میکنیم همیشه خدا جانمازمونم پهنه بخدا این زاتا اینجوریه به من و باباشم نرفته...به کی رفته نمی دونم..
مامان ازاده
18 تیر 92 14:00
سلام خانمی بخدا هنوز سیسمونیش کامل نیست وگرنه میچیدمو ازشون عکس میگرفتم-هنوز تخت و کمدش مونده-بعدش من به اندازه واسش خرید کردم-خیلی شلوغش نکردم-انشالا هر وقت گذاشتم خبرت میکنم-شما چی خریدی؟
مامان ماهان
18 تیر 92 14:06
آخ جون خونه نو مبارک،،از خودتونه انشالله..... باریکلله به علی جون که دل مامان و باباشو با تکوناش شاد میکنه...
مامان ماهان
18 تیر 92 14:06
خانمی کاری داری بیام کمک شما کارای خطری نکن لطفا
مامان ماهان
19 تیر 92 9:22
سلام عزیز دلم چه حرفیه،برا چی باید ناراحت بشم ،،ای خواهر جون به قول مامان یکی از دوستان این بچه های امروزی تو شکم مامان فوق لیسانس میگیرن مییان بیرون،،حالا بزرگترم که میشن دیگه هیچی دیگه..صبر کن انشالله خودت تجربه میکنی..منم از ته ته دل عاشقتم عزیزم
مامان ازاده
23 تیر 92 18:46
چی شد خانمی؟اسباب کشی تموم شد یا نه؟بیا مطلب بذار پس
یاسمن
24 تیر 92 12:36
عزیزم خیلی مواظب خودتو فرشتت باشی ها خودتو اذیت نکن اروم اروم کاراتو انجام بده موفق باشی