عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

ماه رمضان مبارک

1392/4/24 13:05
نویسنده : مامانی
204 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان فرا رسید و متاسفانه امسال به خاطر دونه بهشتی که تو دلم دارم، از توفیق گرفتن روزه معذورم

امیدوارم علی جون تو این سه ماه پایانی، خوب تغذیه کنه و حسابی تپل بشه که من و بابایی واسه خوردنش له له می زنیم

هر روز عکس بچه های تپل و خوشگل تو گوشیم مرور می کنیم بابایی چند روز پیش اینقدر از یکیشون خوشش اومد که بوسش کرد (البته به نیت علی جون)

 

بعد از تقریبا 15 روز از تخلیه خونه، ما هنوز درگیریم و موفق نشدیم اسباب کشی کنیم بابایی می خواد همه کارهها را خودش انجام بده و البته به علت ضعف ناشی از روزه و کمبود وقت، خب نمی تونه دیروز وقتی با هم رفتیم اونجا، پودر و تی و دستکش هم بردم و مشغول به کار شدم

بابایی همش می گفت بذار خودم تمیز می کنم اما من سعی می کردم با حفظ اصول ایمنی کارها را انجام بدم اتاقها و آشپزخونه را دیگه تمیز کردم، امیدوارم زودتر بتونیم اسباب کشی کنیم

 

رنگ آمیزی اتاق علی جون خیلی خوشگل شده،انشالله اگه طرحی که آماده کرده بودم را کامل اجرا کنیم بعد از چیدن تخت و کمدش، خیلی خوشگلتر هم میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ازاده
24 تیر 92 14:11
بسلامتی دوست خوبم-فقط مواظب خودتون باش-مواد شوینده واست ضرر داره-ایشالا هر چه زودتر کارات سر و سامون بگیره
رضوان مامان رادین
26 تیر 92 17:21
مبارک باشه خانوم گل...ان شاا... بسلامتی روزهای شادو سه نفری تو خانه جدید در انتظارتون باشه
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 16:16
مبارک باشه ایشاالله زودی به سلامتی جا به جا شین و بیای برامون عکسای اتاق پسمل طلا رو بزاری
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 11:39
به به چه مامان بابای با صفایی دستشون درد نکنه که برا علی جون اتاقشو خوشگل کردن،،علی جونم اتاقت مبارک خاله جون،من جای تو بودم هفت ماهه میدویدم میومدم تو این دنیا و تو اتاقم