عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

حرفهای خودمانی

1392/3/29 11:12
نویسنده : مامانی
200 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی عصبانی ام

عصبانی

نمی دونم چرا بعضی ها به خودشون اجازه می دن تو خصوصی ترین کارهای زندگی دیگران دخالت کنن

با اینکه همیشه سعی می کنم کاملا مستقل رفتار کنم  و هیچموقع به خودم اجازه دخالت در کارهای دیگران را نمی دم و سعی می کنم انتقادپذیر باشم نمی دونم چرا بعضی ها، اینقدر راحت در امور دیگران دخالت می کنن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رضوان مامان رادین
1 تیر 92 14:17
حالا کی همچین جسارتی کرده؟؟؟مامان علی جون خودتو ناراحت نکن
بابایی
2 تیر 92 14:00
سلام مممممممممممممممم
من اومدم...........
کسی خونه نیست..........

خانومی چی عصبانیت کرده حتما بهم بگو....
راستی وبت خیلی قشنگ شده ...عکس یه نینی تپل بذارخیلی دوستون دارم این برا علی اینم برا مامانش.......یکی دیگه



ممنون بابایی که به ما سر زدی
سارا زارع
11 تیر 92 17:35
عزيزم به خاطر چيزاي الكي خودتو ناراحت نكن