عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

اولین نفراتی که مطلع شدند

1391/12/12 11:13
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز تو وارد هفته نهم زندگیت می شوی دیگه اندازه یک توت فرنگی شده ای

وای دلم می خواد بخورمت

 

دیگه بیشتر از این دلم نیومد عزیزانم را از دونستن این خبر خوب محروم کنم

پنجشنبه که رفتم خونه مامانم گفتم می خوام یه خبر خوب بهتون بگم .....

از شنیدنش حسابی خوشحال شدن

این حسابی خوشحال شدن که می گم در حد اشک شوق و سجده شکر بود ها

خاله جون رفته بود تهران می خواستم به اونم بگم منتظر شدم تا برگرده

جمعه وقتی زنگ زد بابایی می گفت بگو دیگه بگو دیگه

منم بهش گفتم شما داری خاله میشی

خاله جون هم حسابی خوشحال شد دیگه نمی تونست حرف بزنه

وای توت فرنگی مامان چقدر واسه همه عزیزی

الهی سالم و سلامت به دنیا بیایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
12 اسفند 91 17:20
پس بالاخره به همه گفتی؟ ان شاالله که سالم و سلامت میاد بغلت..
مامان ازی
13 اسفند 91 0:29
دوست عزیزم از راهنماییت متشکرم.البته وبلاگ زیباتونو دیدم و بابات نی نی دار شدن بهتون تبریک میگم.
مامان آزاده
13 اسفند 91 13:11
ايشالا وارد هفته هاي آخر بشي و بسلامتي فارغ بشي عزيزم
زهرا
15 اسفند 91 22:25
مبارکه عزیزم