عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

داری اذیتم می کنی

1391/12/13 15:55
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام توت فرنگی من

با اینکه تو این 6-7 هفته قبل ،هیچ علائمی از علائم بارداری نداشتم و از این بابت خیلی خوشحال بودم چند روزی است حالم خیلی بده

صبحها حالت تهوع شدید (که بعضی مواقع از حالت تهوع هم می گذره)، ضعف و بی حالی

دیشب اینقدر حالم بد بود که از سرکار که رفتم خوابیدم فقط نماز مغرب و عشا را خوندم دوباره افتادم

بیچاره بابایی اینقدر نگران من بود صبح که بلند شدم دیدم شام هم نخورده

صبح هم قبل از صبحانه هم بعد از صبحانه حالم بد شد

آخه توت فرنگی مامان ، مگه قرار نبود منو اذیت نکنی

مامان جون کلی واسم دعا کرده که حالم خوب باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آزاده
14 اسفند 91 12:39
يشالا كه حالت خوب بشه ولي خوب چه ميشه كرد مامان شدن آسون نيست منم تقريبن مثل خودتم يه مدت خوبم يه مدتم تعريفي ندارم
rasta
14 اسفند 91 14:10
نمیدونم امسال چرا این ویار نمیخاد دست از سر مامانا برداره:؟ این نینیهاای ۹۲ از این نینی وروجکان که حسابی ماماناشونو اذیت میکنن ... از دستشون!
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
14 اسفند 91 19:22
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
15 اسفند 91 17:11
سلام عزیزم مرسی که نظرتو گفتی نمیدونم چرا روز شمارو اون بالا نشون نمیده چند بار امتحان کردم راستی لینک شدی
مسافر کوچولو
15 اسفند 91 22:51
سلام توت فرنگی جون با من دوست میشی؟آخه منم همسن توام
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
16 اسفند 91 7:54
سلام خاله من ستایشم عشق مامان و بابام میخوای نی نی تون با من دوست شه پس بدو بیا
رضوان مامان رادین
20 اسفند 91 18:32
الهیییییییی کنجد کوچولو داری اظهار وجود میکنی مامانیش خوبببببب...راستی من رمز ندارم یاسمن جون
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
21 اسفند 91 8:40
سلام من ستایشم آدرس وبم تغیر کردش دوست داشتی سر بزن