عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

امیرعلی در نمایشگاه کودک

1393/5/21 9:52
نویسنده : مامانی
698 بازدید
اشتراک گذاری

نمایشگاه کودک فرصت خوبی بود برای امیرعلی که هم کلی بچه ببینه هم کلی زرق و برق و اسباب بازی

مخصوصا که امیرعلی عاشق ماشین سواریه

 

 

 

اینم پوستر امیرعلی که در نمایشگاه بود

اگه بتونم فایل عکسهای آتلیه را بگیرم در ادامه پست می ذارم

 

در 10 ماهگی پسرم یاد گرفته بای بای کنه ، دست بده ، وقتی نی نای نای براش می خونم خودشو تکون بده ، 10ثانیه هم بدون کمک بایسته ، اما هنوز از دندون خبری نیست

عاشق لحظه ای هستم که  از سرکار برمی گردم ،وقتی تو راهرو صداش می کنم با تمام سرعت چهاردست و پا به طرفم می دوه و منم با تمام وجودم می بوسمش


 

پسندها (4)

نظرات (7)

رضوان
21 مرداد 93 11:54
وای چ پوستر قشنگی...جووونم امیر علی.پس شما هم نمایشگاه رفتید ;-) خانومی ادرس ارایشگاه:پاساژ سجاد طبقه دوم ارایشگاه رنگین کمان.من تا حالا همیشه رادینو اونجا بردم.یکبارم بی قراری یا ابراز نلراحتی نکرده :-*
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم ماشالله رادین واسه خودش مردی شده
مامانی امیرحسین جونی
23 مرداد 93 1:22
زودی بیا مامانی عکسای آتلیه شو بزار
مامانی
پاسخ
ظاهرا فایل عکسها را نمیدن مجبورم اسکنشون کنم
آزاده مامان آرتین
23 مرداد 93 16:27
ای جونم،ماشالا دیگه واسه خودت مردی شدی خاله جون،چه پوستر خوشکلی
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون
مامانی ماهان جون
25 مرداد 93 9:58
بههههههههههههههههههه چه عکسهای خوشگلی از گل پسرررررررررررررررررماانی براش اسپند دود کن ،خیلی دلبره ماشالله
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم
مامانی ماهان جون
25 مرداد 93 10:00
ای جاااااانم چقدم لذت بخشه که به استقبالت میاد حتما دلت میخواد کل دنیاتو فداش کنی که همه خستگی کارت با دیدنش به در میشه مگه نه مامانیش؟؟؟
مامانی
پاسخ
واقعا همینطوره دلم براش ضعف می کنه کلا یادم میره چقدر خسته بودم دلم می خواد بخورمش
مامانی ماهان جون
25 مرداد 93 10:01
مامانی خانوم عجول هنوز زوده برا دندون عجله نکن
معصومه
29 مرداد 93 22:44
الهی ماشین سواری کرده عشقم.. پوسترش قشنگه از طرف آتلیه گذاشته بودن یا چی بود؟
مامانی
پاسخ
بله از طرف آتلیه بود