عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

تولدم مبارک

1393/2/24 9:12
نویسنده : مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

امسال تولد من با روز پدر یکی شده بوده و بازار رد و بدل کردن کادو داغ داغ بود

من و امیرعلی به بابایی کادو دادیم ، بابایی و امیر علی به من کادو دادن ، من و بابایی هم ب مناسبت تولد امام علی به امیرعلی کادو دادیم

کادوی بابایی و امیرعلی

 

کادو من و امیرعلی به بابایی

پسندها (4)

نظرات (10)

رضوان
25 اردیبهشت 93 20:53
تولدتون مبااارک خانومی مرسی عزیزم
معصومه
27 اردیبهشت 93 11:18
اینجا ی ذره گندم و برنج میریزن رو بچه تا راحتتر دندون در بیاره و خارش لثه هاش کمتر بشه.بعد اون گندم و برنج و میریزن گنجشک و مرغا بخورن..اونجا از این کارا نمیکنن؟ راسی تولدت مبارک..بیچاره شوشو کادوشو نگرفته باید بهت کادو تولد میداده..چه کیفی کردی تو.. راستی ببخش دیر جواب سوالت میدما.. قربونت برم عزیزم تا حالا نشنیده بودم ،برام جالب بود
ازاده مامان آرتین
29 اردیبهشت 93 14:41
تولدت مبارک مامانی-روز مرد هم واسه همسری مبارک باشه-امیر علی رو ببوس
خاله نسترن
30 اردیبهشت 93 11:28
جیگرتو که اینقدر خوشگل می خندی
هانی
31 اردیبهشت 93 12:55
عسیسممممممم چه گل پسری داری ماشااللههه خدا حفظش کنه.خوشبختم دوستم از اشنا یی با شما و اینکه روز تولدمون تو 1روزه انشاالله همیشه زنده و پاینده باشی کادو هام مبارک همگی باشه منم خوشحالم گلم بازهم به ما سربزن
مامانی امیرحسین جونی
31 اردیبهشت 93 19:44
ای جانم چه قدر قشنگ مامانی تولت مبارک ک ک ک ک
مامان یاسی
5 خرداد 93 20:29
سلااااااااااااااااام عزیزم تولد با کمی تاخیر مبارک امیر علی ناناز خوبه شرمنده من یه مدتی نتونستم بیام نت نشد بهتون سر بزنم پسر نازتو ببوس بااااای قربونت عزیزم ممنونم که اومدی
مامان هديه
8 خرداد 93 21:34
ای جاااان ببوسش اون پاهای کپلشووو، ماشاال...
مامانی
11 خرداد 93 12:07
تو رو خدا راس میگی کلی ذوق کردم که امیرعلی شبه منه. به به بده بستون داشتید هاااااااااااااااااا مبارک باشه امیرعلی چه ذوقی میکنه
مامان هديه
11 خرداد 93 20:41
اگه دقت کرده باشی وقتی بچه به دنیا میاد تا قبل 10 روز اول باید ببریش واسه آزمایش کف پا {دادی دیگه؟}این آزمایش واسه تیروئید و فابیسم میدن فابیسم واسه کم خونی هست باقالا هم کم خونی میاره اگه تو باغش و همینطور نپخته باشه واسه آدم بزرگا واسه نوزادا که کلا پختشم خطر داره و کم خونی شدید میاره و احتمال مرگ هم وجود داره اگه نوزاد حساسیت داشته باشه و این حساسیت دلیل نمیشه اگه 1بار بردی و نشد دیگه حساسیت نداشته باشه بنابراین هیچ وقت اینکار نکن و علائم حساسیت هم تو ادرارش خون دیده میشه دیگه نبینمااااااااا