عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

پسرم هفت ماهه شد

1393/2/24 9:05
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی عزیز ما دیگه وارد هشت ماهگی شده ، یازدهم که بردمش برای قد و وزن ، وضعیتش خیلی خوب نبود

قدش که اصلا اضافه نشده بود ، وزنش هم مینمم مقدار را گرفته بود

حسابی نگران شدم اصلا تا بعدازظهر حوصله نداشتم و همش تو فکر بودم

یعنی من براش کم می ذارم سوالسوال

باید شیردهی و غذاهاشو بیشتر کنم . پسر گلم تا حالا فرنی ،سوپ،پوره هویج و سیب زمینی ، کمپوت سیب و شیرخرما را تجربه کرده و خدا را شکر مشکلی نداشته

یک نکته : پسرم اصلا فرنی دوست نداشت یکجا خوندم اگر نوزاد فرنی نمی خورد یک برش موز یا مقداری سیب در آن بریزید و من اینکارو کردم و علی جونم با لذت خورد

این نکته را گفتم شاید به درد کسی بخوره

پسرم دیگه داره یاد میگیره بشینه ، با قلاب کردن دستاش به چیزی، چند ثانیه وایمیسه ، دستها و پاهاشو دیگه می شناسه اما هنوز حرفی را به تقلید تکرار نمی کنه

بعضی وقتها هم  می ذارمش تو تختش و خودش خیلی قشنگ بازی می کنه

اینجا هم دستشو گرفت به میله تخت و چند ثانیه ای وایساد تا من ازش عکس بگیرم

اینجا هم داره به مامانی کمک می کنه قربون دستاش

 

در ضمن کابینتها را هم مرتب می کنه

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مامانی امیرحسین جونی
17 اردیبهشت 93 1:27
7 ماهگیت مبارک علی کوچولوی نازنازی مامانی بیخودی خودت و نگران نکن تو عکس که ماشاالله پسرمون خوبه حالا این ماه اضافه نکرده ماهی دیگه وقتی همه ی اون چیزایی که باید بخوره رو میخوره جای نگرانی نداره من آب قلم-گوشت و بیسکویت مادر و زرده ی تخم مرغم گاهیم ماکارونی ساده رو له میکنم دوست داره میخوره اینارم امتحان کن بوس واسه علی کوچولوی خاله ممنونم از راهنماییت عزیزم
مامان حلما
18 اردیبهشت 93 15:29
سلام دوستم.نی نی شما 6روز بزرگتره.شما بزرگتری.احترامتون واجب پس اول ما شما رو لینک میکنیم.
خاله نسترن
20 اردیبهشت 93 11:27
خاله قربون دستات بشه قشنگ خاله
آیسان مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 13:11
ای قربون امیر علی جونم بشم ،چه ناز شده هزار ماشاللله
آیسان مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 13:11
هشت ماهگیتم مبارک گلم
آیسان مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 13:12
نه گلم نگران نشو تو این سن بچه ها کم میل میشن بخاطر اینکه لثه هاشون اذیت میکنه..شما کم نمیزارین
آیسان مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 13:13
قربونت بشم امیر علی جون با این باقالاها هر وقت پلو درست کردین منم خبر کنین
مامانی امیرحسین جونی
31 اردیبهشت 93 20:51
به این میگن پسمل ببین چه جوری کمک مامانش میکنه عزیز دلم