عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

اولین خسارت

1392/12/21 16:19
نویسنده : مامانی
685 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله پسر نازم داره شیطون میشه  و تو بغل آروم نمی مونه دوست داره همه جا را با دقت ببینه

دیروز که با خودم آوردمش سرکار تو بغلم بود دائم با موس بازی می کرد یکدفعه دست انداخت فنجون چای را انداخت رو زمین و شکست

من تو اون لحظه تعجبتعجبتعجب

امیرعلی : هورازباننیشخند

و حالا مجبور شدم به تلافی خرابکاری دیروز آقازاده،  یک فنجون از خونمون بیارم آخآخ

دیگه بابایی و مامانی باید آماده بشن پسری با توپ بزنه شیشه بشکنه و ...چشمکچشمک

 

راستی پسرم از حریره بادوم خوشش اومد، خیلی با ولع و هیجان هم می خوره فکر کنم شیرم دیگه براش کمه چون این ماه هم خوب وزن نگرفته بود

وای چقدر لذت بخشه تو یک ظرف کوچولو چندتا قاشق غذا درست کردن

اگه بابایی خونه باشه، میگه بذار من بهش بدم اینقدر که لذت بخشه قلبقلب

البته باید دستاشو من نگهدارم وگرنه همشو می ریزه رو لباس بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
21 اسفند 92 11:24
به به مرد کوچک غذا خور شدی. نوش جونت
الی
21 اسفند 92 13:25
الهییییییییییییییییییییی عزیزم ماشالا دیگه داره شیطون میشه بازم شانس اوردی که محل کارت اجازه میده که پسرت رو با خودت بیاری راستی مگه 9 ماه مرخصی نداری؟؟ چرا زودتر اومدی سرکار؟؟ به خاطر کمبود نیرو و تعهد بنده مجبور شدم زودتر بیام
خاله نسترن
26 اسفند 92 11:55
دوست داره بشکنه خالش گفته هر کاری دلت می خاد بکن به تلافی اینکه مامانت نتونست از مرخصیش استفاده کنه حالا ایشالا راه بیوفتی بری اتاق رئیس رو بریزی به هم قربون چشاتتتتتتتتتتتتتتت
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 5:07
سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید براتون پر از شادی و سلامتی و آرامش و کلی خبرای خوب باشه بوس واسه ی مامانی و پسملی مون ای جان تازه اولشه مامانی باید خودمون و واسه از این بدترش آماده کنیم
یاسمن
10 فروردین 93 15:43
ای جون نوش جونت گوشت بشه یچسبه به تنت عزیزم سال نوتونم مبارک ایشاشا 100 سال کنار مامانو بابات نوروزو جشن بگیری