عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

5ماهگی

1392/12/26 8:33
نویسنده : مامانی
244 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز 5ماهه شد الهی قربونش برم

(الان که دارم مینویسم سرکارم و حسابی دلم براش تنگ شده دائم عکسهاشو از گوشیم نگاه می کنم )

5ماه به خوبی و خوشی گذشت و علی قشنگم روز بروز شیرینتر میشه دیگه کاملا یاد گرفته خودش بچرخه ،آواز می خونه ، وقتی میرم کنارش بال بال می زنه ، با صدای بلند می خنده خلاصه من و بابییش را عاشق خودش کرده اینقدر که بعضی مواقع دلمون می خواد بخوریمش

دیگه باید کم کم بهش غذای کمکی بدم امروز می خوام براش حریره بادوم درست کنم ببین واکنشش چطوره

اینم یک تولد کوچولو با کیکی که خودم براش پختم

 

 

یادم رفته بود بگم تو اعلام نتایج ترم بهمن دیدم ، ارشد هم قبول شدم و وقتم کمتر و کمتر شده اما خداراشکر همه دارن بهم کمک می کنن از همه بیشتر بابایی که اصلی ترین مشوقم برای ادامه تحصیل بود خدا کنه واسه علی جونم کم نذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرحسین جونی
13 اسفند 92 16:04
جیگر خاله 5 ماهگیت مبارکمامانی تبریک میگم ارشد قبول شدین ایشاالله که همه چی به خوبی پیش بره بوس واسه ی علی کوچولوی خودم ممنونم عزیزم
مامانی
14 اسفند 92 8:53
به به دیگه داره مرد میشه هاااااااااااا
ازاده مامان آرتین
17 اسفند 92 13:34
5 ماهگیت مبارک خوشکل خاله-عزیزم بهت تبریک میگم ایشالا دکترا بگیری
خاله نسترن
17 اسفند 92 13:59
خاله قربون چشات
رضوان مامان رادین
19 اسفند 92 15:20
تبریک خانومی....موفق باشی ممنونم عزیزم
مامان هلاله
20 اسفند 92 12:54
تبریک برای قبولی ارشد و 5 ماهگی پسر نازت ممنونم عزیزم