عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

دو ماهگیت مبارک

1392/9/25 9:02
نویسنده : مامانی
342 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید که این پست ایتقدر با تاخیر نوشته میشه

اما اتفاقات این چند وقت

توت فرنگی مامان دیگه می تونه بخنده  من و باباش هم ضعف می کنیم

پسرکوچولوی من دیگه داره واسه خودش مردی میشه دو ماهه شد و باید برای تلقیح واکسن بره از بس از اینطرف و اونطرف راجع به سختیهاش شنیده بود حسابی می ترسیدم اما امیرعلی جون مثل یک مرد داره آماده میشه واسه رفتن به درمانگاه

حدودا نیم ساعت قبل از رفتن به درمانگاه بهش قطره استامینیفن دادم موقع تزریق فقط یکم گریه کرد و زود خوابید منم خیلی خوشحال شدم ولی امان از دو ساعت بعدش

بچه ام اینقدر گریه کرد که دل سنگ کباب میشد بعد از دادن قطره یکم اروم شد و خوابید شب چون نگران تب کردنش بودم هر یکساعت به یکساعت بیدار می شدم و درجه حرارت بدنش را اندازه می گرفتم

خدا را شکر تا صبح تبش شدید نشد اما برای اطمینان صبح بردمش درمانگاه تا درجه حرارت بدنش را کنترل کنه همه چیز خوب بود بنابراین تصمیم گرفتم تولد دوماهگی اش را با یک شب تاخیر برگزار کنیم وسایل لازم را خریدم تا کیکش را خودم بپزم که البته خیلی هم خوشمزه شد

 اینجا هم امیرعلی در حال آماده شدن

اما ظاهرا درد واکسنش شب دوم بیشتر بود اینقدر گریه کرد و  جیغ زد که همه مون نگران شدیم هرکس چند دقیقه ای می چرخوندش اما بچه آروم نمی گرفت اینقدر گریه می گرد که شیر هم نمی خورد

این شد که تولد در حالت خواب امیرعلی برگزار شد

این کادوی مامان جونه

این لباس خوشگل هم کادوی خاله نسترن جونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله نسترن
20 آذر 92 8:23
خاله قربون خندهات بشه جیگری
ازاده مامان آرتین
20 آذر 92 18:05
وای اره خیلی سخت بود-از حالا ماتم واکسن 4 ماهگیشو دارم-راستی خاله 2 ماهگیت مبارک
الی
21 آذر 92 11:49
مبارکش باشه دوستم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
24 آذر 92 14:15
وای خاله جون این کارها چیه که شما می کنید این عکسهای بانمک و خوشمزه امیرعلی را میذارید منم که عاشقشم دلم داره می ترکه که دستم بهش نمیرسه یه بوس آبدار بکنم بچلونمش دلم خنک بشه حداقل ماشاءا.. چقدر این پسرمون بانمکتر شده و خوشگل عزیز خاله برای اسپند دود کنید حتماً
مامان بهاره مامان امیرمحمد
24 آذر 92 14:15
واکسن زدنت مبارک باشه من میدونم مامانیت چی کشیده
کاکل زری یا ناز پزی
24 آذر 92 17:31
عسیسممممممممممم برای تبریک تولد کمی دیره ولی بخدا ادرس وبلاگی نداشتمانشاالله خوش قدم باشه چه جیگریههههههههه عسیسمممممم ماشاالله خدا حفظش کنه برات گلم .خصوصی ات رو چک کن
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:46
اوووووووووووووووووووخی فدای امیر علی دوماهمون بشم من که اکسن دو ماهگیشم زده برا خودش مردی شده
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:47
چه مامان خوبی،دستت طلا عزیزم بابت کیک خوشگل و خوشمزه ای که برا پسملی درست کردی،نوش جونتون
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:48
چه کادوهای نااااااااازی،دست مامان جونی و خاله نسترن درد نکنهمبارک شمام باشه عزیز دلللللللللللللللم
مامان امیرحسین جونی
28 آذر 92 18:50
ای جونم عزیزم 2 ماهگیت مبارک گل پسری هزارماشاالله تپل خاله مامانی براش اسپند دود کن خوب وزن گرفته شیر خودت و میخوره خیلی خوردنی شده اره عزیزم هدا را شکر خوب وزن گرفته شیر خودمو می خوره از الات تگرانشم که چه حوری برم سرکار می ترسم بچه ضعبف بشه