عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

آغاز هفته ششم

1391/12/22 11:57
نویسنده : مامانی
193 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز تو وارد هفته هشتم زندگیت می شود

اکنون  حدود 1.6 سانتی متر (در حدود اندازه یک لوبیا قرمز) هستی.

با این که چند هفته است که می دونم حامله ام اما باز هم  به وجود تو شک می کنم و  گاهی وقتها از خود می پرسم که آیا به راستی ،تو  وجود داری؟

 بعضی از لباسهامو که می پوشم احساس خفگی می کنم من نمی دونم یک بچه 1.6سانتی متری چقدر جا گرفتهقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
5 اسفند 91 10:46
سلام عزیزم..خوبی؟ چرا ی سونو نمیری برای اطمینان از وجودش..البته من زیاد اطلاعات ندارم اما تا حالا باید قلبش تشکیل شده باشه ها..نرفتی برای شنیدن قلبش.. برا من ی کم زوده. این هفته تموم بشه میرم ببینم چه خبراس توو دلم..ان شاالله که قلبت نی نیت برات تا ابد بزنه عزیزم.. صدای قلب گنجیشکیشو بشنوی زوده زود..


آخه عزیز دلم، تو شهر ما سونوگرافی باید یکی دو ماه قبل نوبت بگیری
منم نوبتم 21 اسفنده
تا اونموقع باید صبر کنم
rasta
5 اسفند 91 13:07
عزیزم نینیمون ، هنوز خیلی کوشولویه که بخاد جا بگیره اما ایشالا به زودی بزرگ میشه و واسه خودش کلی خوش میگذرونه تو دل مامانی خیلی مراقب خودت باش ،این هفته ها جزو خطر ناک ترین هفته هاست
مامان آزاده
5 اسفند 91 15:33
سلام خانمي باشه حتمن سر ميزنم-يكم حال و روزم اين روزا خوب نيست-فينگيليم داره مامانشو اذيت ميكنه
یاسمن
15 فروردین 92 20:39
سلام عزیزم من از وبلاگ رستا جون اومدم منم مثل شما چشم انتظار فرشتمم خوشحال میشم بهم سر بزنی شاید دوستای خوبی شدیم اجازه لینک میدید؟


حتما عزیزم
خوشحال شدم