عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

تولد بابایی

1392/1/14 12:01
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی متولد 4 فروردین است امسال بابایی نیمه اول تعطیلات سرکار بود صبح که بابایی سرکار بود رفتم بیرون و واسش کیک خریدم و مشغول کادو کردن هدیه اش شدم

وقتی از  سرکار اومد ، یهو پریدم جلوش و گفتم تولدت مبارک

یکدفعه شوکه شد با اینکه هر روز روزهای عید را می شمرد تا ببینه کی تعطیلاتش شروع میشه اما کاملا تولدش را فراموش کرده بود

خیلی خوشحال شد و من هم ....

 

بعدازظهر تصمیم گرفتیم برای مامان بابای بابایی از کیک تولد بابایی ببریم و خبر اومدن تو رو هم به اونا بدیم

اما اونا خودشون اومدن خونه ما

منم گفتم بفرمایید این شیرینی که البته دو منظوره است

تا اینو گفتم مادر شوهرم که احتمالا تو مامان جون صداش می کنی خندید و گفت ای جانم نکنه خبرهاییه

و وقتی لبخند منو دید ، منو بغل کرد و بوسید و کلی خوشحال شد

از بس همه به ما می گفتن پس کی می خواین بچه دار بشین ، از شنیدن خبر اومدن تو، همه ذوق زده می شن

خلاصه مامان جون خیلی خوشحال شد باباجون هم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مــآمــآنــے
15 فروردین 92 10:03
مبارکه
انشالله تولد 120 سالگی
و همیشه سایشون بالا سرتون باشه
حس تکون خوردن یه کوچولو تو دلت خیلی شیرین و آرامش بخشه
انشالله زودی بهش برسی
فقط 1 ماه دیگه مونده


مــآمــآنــے
15 فروردین 92 10:03
اسم هم هنوز انتخاب قطعی نشده وقتی انتخاب کردیم حتما پست میزنم
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
15 فروردین 92 14:35
تولد آقای همسر مبارک باشه ایشالا 100 ساله بشن


ممنون


یاسمن
17 فروردین 92 12:34
سلام دوست خوبم ممنون به من سر زدی من با افتخار لینکتون کردم تا همیشه به شما و فرشتتتون سر بزنم
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
17 فروردین 92 12:36
سلام دوست خوبم اسم وبلاگ دخترم عوض شد اگه میشه با اسم جدید لینکمون کنید ممنون
خاله نسترن
18 فروردین 92 8:05
مبارکه
کیک که به ما ندادید قبول نیست

کی دوشنبه میشه
دیگه طاقت ندارم


دوشنبه که نه، سه شنبه عزیزم