عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

السلام علیک یا علی اصغر

1392/8/17 17:51
نویسنده : مامانی
203 بازدید
اشتراک گذاری

دفتر گل، ورق ورق گوهر بود. از اشک، سرانگشت نگاهم تَر بود.

چیزی که به من توان زاری می‌داد. قنداقة خونـینعــلی‌اصغــر بــود. 

این اولین بار است که محرم را جور دیگری حس می کنم این اولین بار است که با شنیدن صدای لالایی ،خوابم نمی گیرد ،چشمانم دلواپس می شود دلم می لرزد و نگاهم ناخودآگاه به سمتی میرود به سمتی که صدای نفس می آید صدای زندگی 

این روزها نفسم بند می آید وقتی شیر در گلوی طفل شیرخواره ام گیر می کند!

بارخدایا حسین (ع )چه کشید وقتی تیر گیر کرد  در گلوی . . .

چه آزمون دشواری و چه روزهای دلخونی !

دیدنت در همه ی راه معما شده است

تو کجا نیزه کجا وای چه با ما شده است؟

حجم تیری که علمدار زمین گیرش شد

باورم نیست که در حنجره ات جا شده است

کاش آرام رود تا که نیفتی از نی

ولی افسوس سر رأس تو دعوا شده است

 

یا حضرت علی اصغر یا باب الحوائج, ایمان دارم دستان کوچک تو، گره های بزرگ می گشایندا

من و همه مادران هم از تو مدد می خواهیم برای فرداهای روشن و عنایات خاصه ات به فرزندانمان

 

 

 

..............امیر علی در همایش شیرخوارگان حسینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نسترن
18 آبان 92 8:28
ای جووووووووووووون خاله فدات بشه زیر سایه حضرت علی اصغر، خوشگلی
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:55
چه ماه شدی گلم تو این لباس،،علی اصغر نگهدارت باشه عززززززززززززززززیزم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:55
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت میگم ،التماس دعای خیر داریم،ارادتمندتان،آیسان و ماهان ممنون که اومدی منم التماس دعا دارم
رضوان مامان رادین
21 آبان 92 22:21
ماشا... هزار ماشا... سالم باشی عزیزم
rasta
23 آبان 92 2:56
اوخی ماشالا بزرگ شدی عزیز دلم چه قدرم که خوردنی شدی تو این لباااس ایشالا امام حسین نگه دارت باشه نازنینم