عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

من اومدم

1392/7/14 12:25
نویسنده : مامانی
242 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

به همه

با ایتکه هنوز چند روزی مونده بود اما من اومدم و دتیای مامان و بابامو ستاره بارون کردم

 

 

مامانی فعلا حالش خوب تیست اما قول میده زود زود بیاد  و همه چیزو توضیح بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرحسین
14 مهر 92 10:24
الهی... مبارک باشه.چقدر عسله این گلپسر
خاله نسترن
14 مهر 92 12:09
خوش اومدی خاله جون دلم برات تنگ شده
معصومه
14 مهر 92 16:43
خوش اومدی عزیزم.. ای جان چه غافلگیر شدم من..مبارک باشه عزیزم
مامانی
15 مهر 92 8:19
سلام و صدتا سلام خدمت امیرعلی جون نی نی تازه به دنیا اومده خوش اومدی ایشالا سالم و سلامت باشی زیر سایه مامان و بابا امیرعلی جون هیچ میدونی خیلی شبیه مامانی عکس اولی انگار مامان و کوچیک کردن ای خداااااااااااااا ماشالاااااااااااا
رضوان مامان رادین
15 مهر 92 19:20
کلی جا خوردم....عزیزم تولدت مبارک////////چقدر هم ماشا... این پسر ناز و دوست داشتنی ایه...
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 مهر 92 12:41
جیغ دست هورااا وای عزیزم مبارک باشه تولد علی جون الهی خاله دورت بگرده چقدر بانمک و نازه خیلی ماشاءا.. شیرینه انشاءا.. بسلامتی جیگر خالس این بخدا خیلی خوشگله اسپند دود کن براش مامان خانوم زود زود عکساشو بذار که دلم براش تنگ میشه بازم مبارک باشه انشاءا.. که همیشه سلامت و خوشبخت و موفق باشه الهی آمین از طرف من و امیرمحمد
مامان فرشته کوچولو
23 مهر 92 18:15
سلام مامانی اصلا فکر نمیکردم نی نی اومده باشه وبلاگ علی کوچولو و باز کردم دیدم عکساش و گذاشتی خیلی خیلی تبریک میگم الهی که همیشه سایه مامانی و بابایی بالای سر گل پسرمون باشه به سلامتی خیلی خوشحال شدم بازم تبریک