عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

سیسمونی

1392/7/7 19:00
نویسنده : مامانی
588 بازدید
اشتراک گذاری

ایتجا لازمه از بابایی که خیلی زحمت کشیده ، و همینطور از مامان جون و باباجون، خاله نسترن جون و خاله محدثه جون تشکر ویژه کنم

دست همگی درد نکنه

البته من  وسایل غیرضروری را نگرفتم مثلا کالسکه چون ماشین داریم و هیچموقع بکارم نمیاد  روروئکم نگرفتم فعلا تا ببینم واقعا لازمش میشه یا نه چون شنیدم برای کمر بچه ضرر داره

 

 

بقیه  عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

وای عاشق این لباسم   تا حالا چندبار بوسش کردم

وای به روزی که پسرم اینو بپوشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله حمیده
16 شهریور 92 9:46
وای وای چه خوشگللللللللل
مبارکه مبارکککککککککککک
ان شا اله مبارکشششششششش باد

کماکان منتظر عکسهای خوشگل هستیمم



ممنونم عزیزم
فقط به خاطر از فرار از مهمونی
مامان ازاده
16 شهریور 92 11:22
مبارک باشه خانم خانما-چه عجب شما به روز شدی؟وسایلش خیلی قشنگن-بقیه هم زود بزار تا لذت ببریم


ممنونم عزیزم
مامان هلاله
16 شهریور 92 16:55
سلام مبارک باشه.بسلامتی چقدر دیر به دیر وبتو بروز میکنی. خیلی اتاقش خوشگله دست مامان بزرگو بابا بزرگش درد نکنه
خاله نسترن
17 شهریور 92 9:07
مبارکش باشه



با اون لباس تخصیاش




مممنون خاله جون

(بنا برتوضیحات خاله جون، لباس تخصیاش یعنی لباسی که شبیه بچه های تخص می شود )


خاله حمیده
17 شهریور 92 9:29
وای خدای من باورم نمیشه باز هم عکس جدید
ما هم فضوووووووووووووووووووووووووول
هی تند تند میام سر میزنیم
ولی در کل گفته باشم حس فضولیمون اینطوری ارضا نمیشه
باید یه روز هوار شیم سرتون از نزدیک مشاهدات ریزبینانه داشته باشیم .....
در کل مبارکش باشه
ان شا اله به همین زودیها به سلامتی بیاد به جمع خانواده تون


قدمتون رو چشم عزیزم
من هرروز عکسهای جدیدتر می ذارم تا هرروز بهم سر بزنید
سمیه
17 شهریور 92 17:15
سلام عزیزم

مبارکش باشه ان شاالله به سلامتی بیاد دستت درد نکنه با این موسیقیت کیمیا نانای می کنه می زاره مامانش یه ذره بنویسه




وای ماشالله ،نانای هم یاد گرفته


رضوان مامان رادین
18 شهریور 92 0:01
مبارکت باشه فرشته کوچولو...پس کی میای از وسایلت استفاده کنی


ممنونم که به من سر دی
من و بابایی هم حسابی صبرمون تموم شده که کی میبینیمش
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 9:14
اوخخخخخخخخخخخخخخخی جان دلم ،،به به به مبارکش باشه این نی نی ناز نازیمونچه اتاق و چیدمان خوشگلی،چه وسایل نازیالهی به مبارکی و دلخوشی ازشون استفاده کنه


ممنونم عزیزم چشات خوشگل می بینه
آیسان مامان ماهان
18 شهریور 92 9:17
خدایی توت فرنگی جونم دهنم آب افتادباید منم یه فکری برا خودم بکنم


شیطون !!!! چه فکری ؟
sara
31 شهریور 92 8:44
mobarakesh bashe.be salamati tanesh kone
مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 مهر 92 10:55
جیغ و دست هورا چقدر خوشگل درست کردید آفرین به این مامان با سلیقه و هنرمند رنگ تخت و روتختی چقدر قشنگه من عاشق رنگ سبز برای پسرها هستم لباساش چقدر بانمکه الهی الهی لحظه شماری می کنیم که زودتر این لباس روی تن علی کوچولو ببینیم وقتی بدنیا اومدی خیلی خیلی زود مامانی عکسای علی جونو برامون بذاریها وگرنه من که دق می کنم از کنجکاوی یک بوس آبدار به افتخار تولد علی کوچولو



ممنون که به ما سر زدی مامانی
خوشگلی در نگاهته عزیزم
مهدیه ( مادر دختری)
7 مهر 92 9:11
سلام سیمونی پسر گلتون خیلی قشنگ بود از دیدنشون لذت بردم کار خوبی هم کردین که وسایل غیر ضروری رو نگرفتین منم همین کارو کرده بودم بعدش واسه دندونیش مادرشوهرم کالسکه هدیه داد و از کربلا برای دخترم روروئک سوغاتی داد( البته همین جا خرید ولی بعنوان سوغاتی کربلا) لباس هم همین طور چون نمی دونستم بچه درشته یا ریز و سرعت رشدش چه جوره زیاد لباس براش نخریده بودم بعد با توجه به رنگ پوستش و اون چیزی که احساس نیاز می کردم خرید کردم به هرحال کار خوبی کردی عزیزم
مامانی
9 مهر 92 8:42
بادا بادا مبارک بادا ایشالا مبارک بادا به سلامتی دست همه درد نکنه