عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

شرکت در مسابقات استانی

1392/3/8 14:29
نویسنده : مامانی
194 بازدید
اشتراک گذاری

می ترسم این مطلبو بگم دعوام کنید

دیروز به مناسبت هفته زن یک دوره مسابقات پینگ پونگ برگزار شد که ....... منم شرکت کردم

آخه مامانی خیلی به پینگ پونگ علاقه داره   

جرات نکردم قبل از رفتن به بابایی بگم چون احتمالا نمی ذاشت برم سعی کردم زیاد به خودم فشار نیارم

اما خب چه کار کنم دلم نمی خواست هیچکدوم از مسابقات را واگذار کنم

شب به بابایی گفتم که رفتم مسابقه اما به مامانم نگفتم

خدا نکنه واسه تو مشکلی ایجاد کرده باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ازاده
17 اردیبهشت 92 13:05
عزیزم مواظب خودت باش-سعی کن خودتو خسته و اذیت نکنی-واسه انجام این کارا از دکترت هم مشورت بگیر-چی در بیاد این نی نی ورزشکار ما
آسمان من
17 اردیبهشت 92 13:42
سلام عزیزم،ممنون ازحضورومحبتت،الهی خدایه بچه ی خوشگل وسالم وصالح بهت بده
مری
17 اردیبهشت 92 14:59
مبارکه عزیزم خیلی مواظب خودت باش دیگه نبینم بری مسابقه...پیاده روی به مدت متوسط بهترین ورزش برای خودته و نینی اونم تو جاهای هموار خواهشا دیگه تکرار نشه...
رضوان مامان رادین
17 اردیبهشت 92 18:35
مامانیییییییییی این چه کاریه آخه...اما خب مبارک باشه که مقامم آوردی
rasta
19 اردیبهشت 92 15:29
مبارکه عزیزم اگه انقدر استعداد داری ایشالله ی روزی بتونیم تو رقابت های کشوری و جهانی تشویق کنندت باشیم خانننننننننننننننننومامیدوارم این فسقلی ورزشکار به مامانش بره
خاله نسترن
21 اردیبهشت 92 10:42
مامانی همیشه برنده ست
خاله محدثه جوووووون
22 اردیبهشت 92 12:19
سلام خاله جون...خوبی عزیزدلم... باریک الله...شیییییرررررر مامان ندا...
مامان صدرا
24 اردیبهشت 92 14:40
مبارک باشه خانوم ورزشکار. مراقب توت فرنگی هم باش. تونستی به ماهم سر بزن