عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

هنوز هم حالم بده

1392/2/3 8:34
نویسنده : مامانی
260 بازدید
اشتراک گذاری

توت فرنگی مامان سلام

هر روز که می گذرد عشق نزدیک شدن به لحظه ای که بتونم تو رو ببینم ، خوشحالم می کنه

اما تو هرروز شیطون تر از قبل می شی . هنوز تکون خوردنهات را حس نکردم و نمی دونم داری چکار می کنی

نکنه داری با دل و روده من ور می ری که هر روز حالم به هم می خوره اونهم نه یکبار ، 2 دوبار صبح و یکبار شب

شبها اینقدر بی حال و بی جون می افتم که خودم دلم واسه خودم می سوزه ، نمی دونم با وجودیکه چیزی هم نمی تونم بخورم ، اینهمه بالاآوردن دیگه چیه

خودم هم متوجه میشم که چقدر ضعیف شدم

بیچاره بابایی خیلی ناراحته ، هرکاری از دستش بربیاد واسه من انجام میده ، اما هیچکدوم حال منو بهتر نمی کنه

دیشب به بابایی گفتم به نظر تو ، این توت فرنگی قدر منو می دونه

بابایی گفت معلومه که می فهمه مامانی چقدر واسش زحمت کشیده چقدر رنج و سختی کشیده

با خودم گفتم مگه ما قدر پدر مادرهامونو می دونیم متفکر

پس ای عزیز من ! بدان که برای اومدن تو به این دنیا من و بابایی روزها و شبهای سختی را گذروندیم  چون دوستت داریم و منتظر به آغوش گرفتن توایم

یادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ازاده
3 اردیبهشت 92 12:33
عزیزم این حالت ها نشونه سالم بودن توت فرنگیه ایشالا زود خوب میشی منم همین حالت ها رو داشتم ولی زیاد طول نکشید مواظب خودت باش
رضوان مامان رادین
4 اردیبهشت 92 10:52
گلم تموم این سختیها به یک لحظه در آغوش گرفتن نی نی می ارزه ..چه برسه به یک عمر بغل کردن و در کنار اونا بودن...حسابی مواظب خودت باش...این نیز بگذرد
rasta
5 اردیبهشت 92 23:16
عزیزم میفهمم چی میگی منم مثل تو بودم ، البته من دکتر رفتم و بهم کلی آمپول و شیاف داده، و هفته ای یک بار هم سرم ، امیدوارم که تو به درد های شکمی بعد ۴ ماهگی مبتلا نشی ....واقعا ما مادر ها چی داریم میکشیم از دست این فسقلی ها!
مــآمــآنــے
7 اردیبهشت 92 22:58
چیزی نمونده همین روزاست که شما هم از جنسیت نی نی باخبر میشی
الی
9 اردیبهشت 92 9:28
ایشالا سالم دنیا بیاد و این روزای سختت تموم بشه البته روزای سخت شیرین
خاله محدثه
9 اردیبهشت 92 10:01
عزیزدلم واسه اومدنت روز شماری میکنم... مامانتم اذیت نکن گامبو...
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 9:12
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا، آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است، کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد وزیبائی است.مادر همه چیز ماست مادر آن روح جاودانی است که لبریز از عشق و زیبائی است روزت مبارک بانو