عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

یه قرار ملاقات جدید

1392/1/20 15:37
نویسنده : مامانی
192 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه این هفته باز هم قراره همدیگر را ببینیم توت فرنگی من! می خوام برم پیش دکتر سونوگرافی و حالتو بپرسم   "خدا کنه همه چیز خوب باشه"

تو این روزهای عید خیلی ها متوجه بارداریم شدن و خیلی ها هنوز نه ولی به امیدخدا اگه همه چیز خوب بود احتمالا بعد از سه شنبه همه می فهمن   چون خاله نسترن جون دیگه طاقت ندارهقلبچشمک

عزیزم تا رسیدن به ساعت 12 سه شنبه لحظه شماری می کنم صورت ماهتو ببینم

 چند روزی است علاوه بر صبحها، شبها هم حالم بده  بیچاره بابایی دیشب که از سرکار اومد تازه رفت تو آشپزخونه و مشغول درست کردن شام و نهار (واسه امروز) شد   منم خوابیده بودم و فقط بهش می گفتم که چه کار کنه    دلم براش می سوخت اما توان بلند شدن و رفتن به آشپزخونه را نداشتم

چند روز قبل که خیلی حالم بد بود بهت گفتم آخه عزیزم چقدر منو اذیت می کنی ، یکم هم باباتو اذیت کن

حالا اون بیچاره هم اذیت میشه   اشکال نداره می خواد بابا بشه دیگه

ممنونم بابایی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

rasta
18 فروردین 92 21:30
عسیسم افراد لاغر از ۱۲ هفته نشون میده.... فقط باید سونو ۳ بعدی بری چون قویتره و بهترو دقیقتر میشه تشخیص داد!! دیدی که من هم جواب گرفتم از سونو ی ۳ بعدی هم نترس دکترم گفت که با ۱ بار هیچی نمیشه..... ایشالله که صحیح و سالم باشه جوجت ...برو زودتر ببینیم دست گل شوهرت چیه؟
خاله نسترن
19 فروردین 92 11:22
فکر کنم همه فهمیدن مگه نگفتی دوشنبه؟؟ اون روز که زن عمو بتی اومده بود خونتون یه چیزایی بو برده بود دیشب هم عمه پری ازم پرسید منم راستشو گفتم تازه خاله حمیده و الی هم می دونن عمو محمودش هم احتمالاً
مسافر کوچولو
2 اردیبهشت 92 9:44