عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

پسرم غیرتی شده

1393/8/27 10:32
نویسنده : مامانی
274 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت نیومده بودم اما حالا کلی حرف دارم

پسرم دیگه 13ماهش پر شده ، کاملا در راه رفتن حرفه ای شده ، از صبح که بیدار میشه و از تخت میاد پایین راه میره  تا شب که می خواد بخوابه

ماشالله از اینهمه انرژی

همچنان با اسباب بازیهاش خودشو سرگرم می کنه ، به منم حسابی کمک می کنه ، جارو نپتون تو خونه می کشه حتی زیر فرشها و موکتها

اگه بهش بگم وسایلت را جمع کن بذار تو کشو، قشنگ گوش میده ، ظرفهای کابینت را بیرون می ریزیه و قتی بهش می گم بذار سرجاش ، انجام میده

اگه من تو آشپزخونه مشغول کار باشم، اصرار می کنه که بذارمش رو کابینت ، وقتی رو کابینت میشینه با دقت به کارهای من دقت می کنه منم سعی می کنم کارهایی که انجام میدم براش توضیح بدم

مکعب های رنگیشو خیلی دوست داره ، چند تااز تصاویرشون را هم تشخیص میده مثل توپ، گل، ماهی

 

مامان و بابا را که قشنگ تلفظ می کنه به توپ هم میگه تو

همچنان روزها خونه مامان بزرگه و با وجود آیلین حسابی بهش خوش می گذره ، چون به هوای هم قشنگ غذاشو می خوره حتی خوراکیها را از دست هم می قاپن

از بین میوه ها ، موز و لیموشیرین را خیلی دوست داره

 

یک حس جدیدی هم پیدا کرده ، به نام غیرت

اصلا اجازه نمیده من بچه های دیگه را بغل کنم و البته اجازه نمیده کسی هم منو بغل کنه چشمکچشمکچشمکچشمک

چند روز پیش که بابایی از ماموریت برگشت و کنار هم نشسته بودیم چنان چپ چپ به بابایی نگاه می کرد و اگر باباییش می خواست منو بغل کنه ، عصبانی مشد و دست بابایی را کنار می زد

 

سر این موضوع کلی خندیدیم ، بابایی هم هی سر به سرش می ذاشت فکر کنم چند روز که بابایی نبود، رو من حساس شده بود

 

 

پسندها (5)

نظرات (9)

هديه مامان بهراد
28 آبان 93 12:56
راست ميگي بهراد منم ناراحت ميشه بچه هاي ديگرو بغل كنم اگرم بابابيش روبوسي كنيم نگاه ميكنه فقط ميخنده و مدوه طرفمون اما بچه هارو بغل كنم ناراحت ميشه،پس اميرعلي هم بازي داره روزها كه كاراش زود انجام ميده آخه بهراد من هنوز متوجه نميشه كه من ازش ي كاري بخوام چون همش تنهاست
مامانی ماهان جون
4 آذر 93 8:20
معلومه که امیر علی باید پر انرژی باشه چون سالم و سلامت و باهوشه..اسپند دونه دونه اند سی و دو دونه،بترکه چشم حسود و بخیل
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون انشالله پرانرژی و شاداب باشه مثل خاله آیسان
مامانی ماهان جون
4 آذر 93 8:22
هزار ماشالله پسر حرف گوش کن....مامانش این بچه امیر علی هستشا نه کوزت و سیندرلااااا کمتر کار بکش از این بچه
مامانی ماهان جون
4 آذر 93 8:24
ای قربون پسمل با غیررررررررررررت بشم ،چقدم این ژنت زود فعال شده جوجه خوشگلللللللللللللل
مامانی
پاسخ
اره دیگه ، حالا سر من بین پدر و پسر دعوا میشه
مامانی ماهان جون
4 آذر 93 8:26
عه وااااااااااااااااااندید بدیدااااااا جلو بچه بغل بغل بازی نکنین خب بچه حساس میشه
مامانی
پاسخ
مامانی امیرحسین جونی
6 آذر 93 2:10
آفرین به این پسر آقا و باغیرت خودمون چه خوب رو کابینت میشینه امیرحسین و بزاری رو کابینت فقط آتیش میسوزونه معلومه پسرمون آرومه
مامانی
پاسخ
نه همچین آروم هم نیست هرچی دم دستش باشه می اندازه پایین
رضوان
8 آذر 93 20:12
جیگررشو با اون غیرتش...وی وای چقدرم کلاه شالش بهش میاد...عزاداریت قبول عسل خاله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون اره دیگه من این وسط گیر افتادم
هديه مامان بهراد
9 آذر 93 13:26
چقدر خوشمله لباسش اخريه
آزاده مامان آرتین
9 آذر 93 13:30
عزیزم بشن این پسرای باغیرت.آرتینم همینطوره،چند روز پیش ک باباش مامانیشو بوسید شروع کرد ب زدن باباش شیطون
مامانی
پاسخ
ای جان چقدر این دوتا به هم شبیهن شما هم بوس بوس