عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

اولین خرید

1391/12/8 10:29
نویسنده : مامانی
185 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که رفتیم واسه خودمون خرید کنیم من گفتم بابایی باید واسه کنجدم یه چیزی بخری

بابایی همش می خندید  فکر کنم هنوز هم باورش نمیشه چندتا مغازه لباس بچه رفتیم وای خدا چه لباسهایی دلم می خواست همشونو می خریدیم

ولی فعلا برای شروع یک دست لباس نوزادی واسش خریدیم

امیدوارم خوشش بیاد

 وای وقتی اومدیم خونه بابایی اینقدر با ذوق نگاه می کرد که اینگار داره اونا را تو تن کنجد می بینه

چند باز باز کرد و نگاشون کرد    

 

وای کنجد من !

اصلا نیاز به تشکر نبود  امروز صبح که از خواب بیدار شد حالم خیلی بد بود تا بالاخره کنجد خان اظهار وجود کردند و دل و روده مامانی را ریختن به هم

عزیزم ما می دونیم شما هستی تروخدا دیگه خوداظهاری نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آزاده
8 اسفند 91 21:50
سلام عزيزم-مباركش باشه
ايشالا به سلامتي تنش كني
منم رفتم كلي لباس بچه خريدم-انقدم گرونن كه حدو حساب نداره
نگران نباش ايشالا سونو ميدي و ني نيو صحيح و سالم مي بيني


وای از گرونی که نگو
کاکل زری یا ناز پری
10 اسفند 91 22:30
مبارکه خانومی به سلامت و خوشی تنش کنی