عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

بدون عنوان

1392/7/17 2:38
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز هم باورم نمیشه تو اومدی و شدی همه چیزم

وقتی به صورت مثل ماهت نگاه می کنم بجز تسبیح خدای بزرگ ،هیچ نمی تونم بگم

بابایی عاشقته اصلا نمی دونه باید چکار کنه دلش می خواد تو رو بخوره

یک لحظه ازت دل نمی کنه

بهش گفتم بیاد اینجا و واست از زبون خودش بنویسه اما ظاهرا هنوز کلماتی که بتونه عمق احساسش را نشون بده پیدا نمی کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهروزبانو
17 مهر 92 3:05
سلام عزیزم چشمتون روشن به سلامتی قدم نو رسیده مبارک امیدواریم با قدم‌های نی نی کوچولو تازه به زمین آمده، زندگیتان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد.

قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد انشالله
تبریک دومم هم بخاطر خاله شدنتونه خیلی خوشحال شدم
این بار دومه که پیام تبریک میفرستم چک کردم دیدم تایید نشده گفتم شاید بدستتون نرسیده باشه




خیلی خیلی ممنون
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:26
علی جونم روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیززززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:27
اوخی چه ناز خوابیدی فدات شممممممممممممممممممممممم
rasta
17 مهر 92 17:08
عزیززززززززززززم قدم ناازت به این دنیا مباارک باشه قشنگمممممم
وووووووووی موهاشو تو هم که کلی مو داری جیجل خواله
عزیزم امیرعلی جونم عادت داره مثه مارتیا مدام دستش تو صورتش باشه؟
اگه اینجوریه یه فکری به حال ناخوناش بکن جون مارتیا تا بحال بیشتر از 5 - 6 بار صورتشو چنگ انداخته و ناخوناشم خیلی بلنده!
من مامانم زحمت گرفتنشونو کشید وگرنه از خودم بخاری بلند نمشه
الهی قربونش برم که انقدر نااازه
حسابی ببوسین دستای نازنینش رو


وای اره عزیزم
ناخنهاش خیلی بلند بود ولی خاله نسترن همون روز اول کوتاهشون کرد و گرنه منم دلشو نداشتم
بهار
18 مهر 92 3:16
قالب وبلاگ سفارشی . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
الی
18 مهر 92 9:02
مبارکت باشه خانومی خیلی خوشحال شدم که به سلامتی زایمان کردی تند تند بیا آپ کن که از حالت خبر داشته باشم نری مثل حاملگیت هر دو ماه یه بار بیای و من هی بیام وبلاگت دست خالی برگردم پسر نازت روببوس