عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

شروع یک دنیای جدید

1398/6/31 14:39
نویسنده : مامانی
378 بازدید
اشتراک گذاری

نور دیدگانم.....بزرگ شدی....مرد شدی....

عاشقتم و هیچ عشقی به پاکی و زلالی عشق به فرزند نیست!!! 

ممنونم که همه زندگی منی ، مرسی که دارم با تو بزرگ میشم،لذت میبرم،عشق میکنم......

 

 

جان دلم.....جانان من ..... پسر عزیز و دوست داشتنی من ..... 6 ساله که نور چشمان من شدی و با وجودت شیرینی زندگی رو چشیدم ، شاد بودم ، مادر بودم ، عاشقانه دوستت دارم نازنین فرزندم...به وجودت افتخار میکنم و هزاران بار خدای مهربون رو برای هدیه بزرگی مثل تو شاکر هستم.....

مرسی که شدی همه وجودم

امروز به بدرقه ات آمدم تا دوران جدیدی از زندگی را آغاز کنی اما چرا اشک امانم نمیداد چطور در مراحل دیگر و سختتر همراهی کنم

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
31 شهریور 98 20:28
به امید موفقیت های همیشگیت😊
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 مهر 98 6:19
🌹🌹