عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

تفاوتها در آخرین روزها

1397/2/10 15:24
نویسنده : مامانی
361 بازدید
اشتراک گذاری

داریم کم کم به آخرین روزهای بارداری نزدیک میشیم و خداراشکر حالم بهتر شده
ولی به این فکر می کنم که چقدر بین دوتا بارداری تفاوت بود
حالتها - احساسات
چقدر ماههای اول بهم سخت گذشت هرچند هنوز هم حالم گهگاهی بهم میخوره و کلا بیحالم

دیروز رفتم برای سونوی آخر ، وزن جنین هم به نظرم کم بود ؛ انشالله که در فرصت باقیمانده کاهش وزن جبران شود
بیش از پیش نگران امیرعلی هستم که چه واکنشی خواهد داشت ؛ جدیدا خیلی دوست داره خاطرات نوزادی را براش دوره کنم، باید خیلی مراقب باشیم نگران نشه
 

پسندها (3)

نظرات (1)

✍ مری✍ مری
4 خرداد 97 10:45
سلام مبارکه نینی جدیدمون یاسمن جان😍😍😍 ​​​​​​منم نینی دارم باز  آره خیلی بارداری دوم منم سخته ایشالا به راحتی فارغ بشی واقعاذکارمون دوبل میشه مراقب خودت و بچه هات باش