عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

قشنگترین لحظه، زیباترین صدا

1391/12/22 8:20
نویسنده : مامانی
226 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای اولین بار دیدمت عزیزم

دیرزو برای اولین بار صدای قلب مهربونتو شنیدم

سرتاپا استرس بودم وقتی دکتر مشغول یررسی و نگاه به مانیتورش بود

پرسیدم خانم دکتر قلبش تشکیل شده اما خودم لرزش صدامو حس می کردم گفتم میشه صداشو شنید

وای و اون لحظه ای که صدای قلبتو واسم گذاشت دلم می خواست گریه کنم دیگه باورم شد که یک موجود زنده یک توت فرنگی تو وجود منه که قلب داره روح داره  زندگی و حیات داره

خدایا هزاران بار شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آزاده
22 اسفند 91 12:45
خدا رو شكر عزيزم خيلي خوشحال شدم دقيقن دركت مي كنم چون منم واسه اولين بار حس خودتو داشتم
rasta
22 اسفند 91 19:00
آااخ خیالمون راحت شد!!! خب مبارکه!!! پس چی فکر کردی نینیمون بدون قلب میمونه!