عشق مامانی، امیرعلی جونعشق مامانی، امیرعلی جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
عشق دومم،امیرپویانعشق دومم،امیرپویان، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

امیرعلی و امیرپویان عشق مامان و بابا

تولد تولد

1394/7/29 12:48
نویسنده : مامانی
1,462 بازدید
اشتراک گذاری

خداراشکر همه چی جور شد تا یک جشن مختصر واسه تولد دوسالگی گل پسرم بگیرم

این روزها که پسرم میره مهد، یک جشن تولد هم تو مهد داشتن یکروز واسه همه متولدین مهر و حسابی تو ذهنش رفته بود ، فوت کردن و کیک و کلاه تولد

هر موقع پک تولد را هم مدتها پیش براش خریده بودم ، می گفت تبلد تبلد مبایک

با توجه به نزدیکی ماه محرم ، مجبور شدم تولد را تو هفته بگیرم که البته اگه کمکهای خاله جونیها نبود ، اصلا نمی تونستم ، چون مهمونی شام بود

خداراشکر همه چیز به خوبی پیش رفت ، بابایی هم از سفره ای که انداختم حسابی خوشش اومد. چون هیچکدومو بهش لو نداده بودم

امیرعلی و باباجونا

رها، امیرعلی ، نرگس ، زهرا و آیلین جون

امیرعلی و عشقش پو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه
3 آبان 94 9:10
الهييييييي..من چقد دلم برا اميرعلي تنگ شده بود..قوربونش برم.. تولدشم با تاخير مبارك..جانم..
مامانی
پاسخ
ای جانم ، ممنونم گلمه منم دلم واست تنگ شده بود
رضوان
5 آبان 94 2:03
به به چ تولدتهایی ...دو تا تولد..یکی از یکی بهتر.دست مامان درد نکنه.چ باسلیقه
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم ، البته من که انگشت کوچیکه شما هم تو سلیقه نمیشم